1. Provozovatelem kina je Kino Hutník s.r.o. IČO: 07967349
2. Kino je veřejnou kulturní institucí . Slouží především k promítání filmových představení, pořádání výstav a kulturních akcí spojených s promítáním nebo jen samotných kulturních vystoupení. Slouží k přehlídkám různých kulturních a filmových žánrů.
3. Kino je způsobilé k promítání 35mm filmu a digitálních projekcí ve standardu DCI se zvukovým záznamem DOLBY DIGITAL, Surround EX. Minimální výši vstupného určuje distributor konkrétního filmu.
4. Kapacita kina je 303 míst - velký sál a 55 míst + 2 místa pro invalidy v malém sále
5. Kino poskytuje slevu na vybraná přestavení ze vstupného držitelům průkazů ZTP a ZTP/P (až 30%), důchodcům nad 70 let (10%) a dětské slevy na vybraná představení. Slevy nelze kombinovat a poskytují se na základě předložení potřebných dokladů.
6. Zakoupenou vstupenku je povinen návštěvník zkontrolovat ihned u pokladny, pozdější reklamace se nepřijímají. Zakoupené vstupenky se zpět nepřijímají ani nevyměňují.
7. Cena uvedená na vstupence je konečná a obsahuje povinný příplatek na Fond kinematografie MK stanovený zákonem České národní rady č.241/1992 ze dne 14.4.1992 a zákonem stanovenou DPH.
8. Vstup do veřejných prostor kina je možný až po zakoupení platné vstupenky.
9. Pokladna je otevřena 1 hodinu před začátkem prvního představení a uzavírá se 20 minut po zahájení posledního večerního představení.
10. Na představení filmů mládeži nepřístupných a přístupných od 18 let je nutno na požádání pracovníka kina předložit průkaz k prokázání věku návštěvníka.
11. Předem rezervované vstupenky je nutné vyzvednout nejpozději 30 minut před zahájením programu, jinak je pokladní systém automaticky uvolňuje do prodeje. Kino si vyhrazuje právo na změnu tohoto časového limitu u určitých titulů. O této skutečnosti je kino povinno diváka informovat.
12. Vstupenky lze rezervovat a zakoupit přímo v pokladně kina nebo rezervovat přes internet na : www.kinohutnik.cz , vstupenky jdou online také zakoupit.
13. Při 3D projekci se brýle na tuto projekci prodávají v kině za poplatek 30,-Kč , nebo je možné donést si brýle vlastní. Platí ve velkém sále.
Při 3D projekci v malém sále se brýle zapůjčují a při ukončení představení se opět vrací obsluze ( většina donesených brýlí na malém sále nebude fungovat)
U dětí do 10 let je z bezpečnostních a zdravotních důvodů (může se vyskytnut bolest hlavy, nevolnost atp.) nutný doprovod osoby starší 18 let.
14. Za nezletilé diváky kina, případně jimi způsobenou škodu, odpovídá jejich zákonný zástupce.
15. V případě nedodání nebo nefunkčnosti filmové kopie může dojít ke zrušení představení nebo k zařazení náhradního programu. Zakoupené vstupenky je možno vrátit před tímto představením v pokladně kina. Při přerušení představení, které nelze předvídat (výpadek el. proudu apod.), vzniká nárok na vrácení vstupného jen tehdy, jestliže byl film promítnut jen do poloviny své metráže.
16. Filmové představení končí až po projekci závěrečných titulků. Diváci odcházejí, až se v hledišti rozsvítí. Chrání tím svoji bezpečnost.
17. Diváci jsou povinni chovat se tak, aby nevhodným chováním nerušili ostatní návštěvníky kina a uposlechnout organizačních pokynů pracovníků kina. Neukázněné či podnapilé diváky mohou zaměstnanci kina vykázat bez nároku na náhradu vstupného nebo je do kina vůbec nevpustit.
18. V prostorách kina je zakázáno kouřit, požívat alkoholické nápoje, omamné látky, v hledišti používat mobilní telefon a vodit či vnášet zvířata.
19. V kinosále je na základě zákona o autorských právech zakázáno pořizovat jakékoliv audiovizuální záznamy.
20. Na základě zákona o ochraně veřejného zdraví upozorňujeme, že pokud diváci nejsou spokojeni s hladinou zvuku v promítacím sále, mají právo toto nahlásit odpovědným osobám, které jsou povinny sjednat okamžitě nápravu.
21. Při uzavřených školních představeních zodpovídá za pořádek a bezpečnost diváků dozor, který byl určen vedením školy a diváky do kina doprovází.
22. Provozovatel nezodpovídá za osobní věci návštěvníků ponechané volně v prostorách kina.
23. Zakoupením vstupenky návštěvník stvrzuje seznámení se s provozním řádem kina.
24. Výjimky z tohoto provozního řádu může stanovit pouze provozovatel kina.
1. 7. 2019 za provozovatele: Pavel Volf, Vojtěch Volf
Všeobecně závazné podmínky rezervace a on-line prodeje vstupenek prostřednictvím internetu, platné v kině Hutník.
Předmět obchodních podmínek
Níže uvedené všeobecné závazné obchodní podmínky upravují prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvím provozovatele kulturní akce, provozované Kino Hutník s.r.o. (dále jen „provozovatel“) a všechny smluvní vztahy se zákazníky, které z toho vyplývají a vymezují práva prodávajícího (provozovatel kina) a kupujícího (zákazník) a platí pouze při rezervaci nebo on-line prodeje vstupenek přes internet.
Smluvní partner
Pokud není uvedeno jinak, zprostředkovává kino provozovatel pouze prodej vstupenek z pověření pro kulturní akce kina Hutník. Zakoupením vstupenek vzniká smluvní vztah přímo mezi zákazníkem a provozovatelem.
Rezervace vstupenek
Zákazník bere na vědomí, že rezervace je nezávazná a v případě, že si vstupenky nevyzvedne ve stanoveném čase před zahájením představení, tak může provozovatel kina vstupenky uvolnit k dalšímu prodeji bez dalšího oznámení zákazníkovi. Stanovený čas je oznámen zákazníkovi ihned po ukončení rezervace v rezervačním systému a zároveň zaslán emailem, pokud byl email správně zadán. Vstupenky si zákazník může vyzvednout pouze v pokladně kina, a to sdělením variabilního čísla rezervace, nebo svých kontaktních údajů zadaných při rezervaci. Zákazník může být vyzván k předložení svých identifikačních dokladů personálem kina za účelem kontroly.
Zákazník bere na vědomí, že současně si může rezervovat vstupenky pouze na 1 představení. Rezervovat vstupenky na další představení může až po ukončení rezervace, kterou předtím začal. Pokud zákazník nedodrží tyto pokyny, provozovatel neručí za správné provedení rezervací přesto, že zákazník obdrží email o potvrzení rezervace. Provozovatel si vyhrazuje právo na zrušení takové rezervace, a to bez oznámení zákazníkovi. Zákazník bere na vědomí a bezvýhradně souhlasí, že jím zadané kontaktní údaje mohou být zaznamenány v systému za účelem pozdějšího kontaktování provozovatelem nebo obsluhou kina. A současně bere na vědomí a souhlasí, že v případě opakovaného nevyzvednutí vstupenky a neodvolání rezervace, mu může být budoucí rezervace zablokována. Rezervaci lze odvolat osobně nebo telefonicky v pokladně kina.
Uvedené obchodní podmínky jsou platné v den provedení rezervace vstupenek do kina zákazníkem.
Ceny a poplatky při on-line prodeji
Cena vstupenky se uvádí včetně zákonné sazby daně z přidané hodnoty.
Případný předprodejní poplatek, který navyšuje cenu vstupenky, je vždy uveden při zadávání objednávky.
Zaplacené vstupné se nevrací, není-li výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
Reklamační řád
Nestandardní situace při prodeji vstupenek, nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce a vracení vstupenek popisuje Reklamační řád (viz níže), který je nedílnou součástí těchto obchodních podmínek.
Osobní údaje
Osobními údaji se rozumí informace o zákazníkovi, na základě kterých jej lze přímo či nepřímo identifikovat. Provozovatel shromažďuje a uchovává zákazníkem zadané osobní údaje prostřednictvím elektronických nosičů informací v zabezpečeném datovém úložišti. Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen ZoOÚ). Provozovatel je oprávněn pověřit v souladu se ZoOÚ třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů.
Bezpečnost dat
Provozovatel nenese odpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku nichž tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům jednotlivých zákazníků a/nebo k jejich uživatelským účtům a/nebo k příslušnému datovému úložišti kina Hutník a tyto údaje neoprávněně použijí, využijí, zneužijí nebo je zpřístupní třetím osobám. Zákazník prohlašuje, že si je vědom rizik pro něho vyplývajících z výše uvedených neoprávněných zásahů třetích osob.
Záruky
Provozovatel nepřebírá záruky za správnost, úplnost nebo aktuálnost nabízených informací v internetové nabídce akcí na webovém portálu http://www.kinohutnik.cz s výjimkou úmyslu nebo hrubé nedbalosti. Pokud bude kino provozovatel rušit nebo upravovat akce, zveřejní tyto informace na webovém portál http://www.kinohutnik.cz. Nároky ze záruky existují při provádění smluvních výkonů pouze vůči provozovateli.
Podmínky místa konání akce
Předložením vstupenky při vstupu na místo konání akce vyjadřuje držitel vstupenky souhlas s provozními předpisy místa konání akce, pokyny pořadatele a s podmínkami, které se k nim vážou.
Účinnost obchodních podmínek
Obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.11.2013
REKLAMAČNÍ ŘÁD KINA HUTNÍK
Předmět reklamačního řádu
Reklamační řád stanoví postup zákazníka a provozovatele v případech, kdy přes veškeré úsilí provozovatele, zákazník shledá oprávněný důvod k podání reklamace na kvalitu poskytované služby, tj. prodeje vstupenek na kulturní akce, případně jiné akce, prostřednictvím http://www.kinohutnik.cz.
Prodej vstupenek prostřednictvím webového portálu http://www.kinohutnik.cz.
Prodej vstupenek se realizuje na základě obchodních podmínek pro poskytování služby prodej vstupenek na kulturní akce prostřednictvím http://www.kinohutnik.cz (dále jen „obchodní podmínky“). Zakoupením vstupenky (vstupenek) vzniká smluvní vztah mezi zákazníkem a pořadatelem.
provozovatel neodpovídá za žádnou škodu či jakoukoliv jinou újmu, která by vznikla zákazníkovi nebo jakékoliv třetí osobě v souvislosti s návštěvou akcí, zejména neodpovídá za žádné výlohy, které zákazníkovi vznikly v souvislosti s akcí.
Zaplacené vstupné se nevrací, není-li v tomto reklamačním řádu výslovně uvedeno jinak. Zakoupená vstupenka se nevyměňuje. V případě ztráty či poškození se náhradní vstupenka neposkytuje.
Nestandardní situace při prodeji vstupenek
Zákazník má právo na podání reklamace nedojde-li k úplnému a k řádnému nabytí všech zaplacených vstupenek. Reklamaci lze uplatnit pouze v tom případě, kdy zákazník postupoval podle obchodních podmínek. Reklamace se uplatňuje bezprostředně po nákupu vstupenek.
V případě, kdy dojde ke vzniku nestandardní situace v době kratší než 1 pracovní den před termínem konání akce, kino Hutník nemůže zákazníkovi garantovat nárok na konkrétní zakoupenou vstupenku (vstupenky). Nastalou situaci řeší pověřené osoby kina Hutník (viz kontakty na webu www.kinohutnik.cz . Pověřená osoba kina Hutník podá zákazníkovi ústní informaci o způsobu a termínu řešení reklamace.
Zákazník je povinen bezprostředně po převzetí/obdržení vstupenky (vstupenek) zkontrolovat správnost obdržených údajů. Na základě okamžité reklamace zákazníka bude reklamovaná vstupenka (vstupenky) prostřednictvím systému zrušena a zákazníkovi bude vrácena zaplacená peněžní částka. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
Nestandardní situace vzniklé při vstupu na místo konání akce
V případě jakýchkoliv nestandardních situací, vzniklých při vstupu na místo konání akce, je zákazník povinen kontaktovat neprodleně zástupce provozovatele.
V případě, že při koupi vstupenek prostřednictvím internetu došlo sice k odepsání částky z účtu zákazníka, ale vstupenky se nezobrazují, reklamaci vrácení peněz z důvodu neposkytnutí služby si musíte uplatnit v bance, která Vám vystavila platební kartu, jejímž prostřednictvím platba proběhla. Takové reklamace nemůže řešit provozovatel kina Hutník. Kupující, který si zakoupí vstupenky prostřednictvím internetu, bez výhrad přijímá veškerá ustanovení těchto obchodních podmínek a je povinen se jimi řídit.
Vracení vstupenek
U některých akcí jsou možné krátkodobé posuny termínů konání. Změněné termíny konání akcí jsou uváděny na webovém portálu http://www.kinohutnik.cz. Tyto změny nejsou důvodem pro vrácení vstupného.
Zakoupené vstupenky prostřednictvím internetu může zákazník vrátit pouze z důvodu, že se představení z technických důvodů neuskuteční (porucha na technickém zařízení, nedodání filmu do kina), a to nejpozději před začátkem představení a maximálně do 7 dnů od jejich zakoupení požadovat za ně zaplacenou finanční hodnotu. Zákazník musí tak učinit písemně. Písemná žádost musí obsahovat název představení, datum a čas, počet vstupenek a cenu celkem, variabilní symbol platby a číslo účtu, na který má být zaplacená částka poukázána. Pokud žádost nebude obsahovat některý z uvedených údajů, nebude vyřízena.
Podmínky pro vracení vstupenek v případě úplného zrušení akce určuje provozovatel. Zákazníci budou v takovém případě informováni o způsobu vracení na webovém portálu http://www.kinohutnik.cz nebo formou odpovědi na dotaz zaslaný na e-mailovou adresu hutnik.kdm@seznam.cz Není-li stanoveno jinak, při vracení vstupenek zákazníkovi nebude vrácena částka označená na vstupence jako předprodejní poplatek.
Vracení vstupenek může, po dohodě, zajistit provozovatel v pokladně kina na adrese Kino Hutník, náměstí Sitná 3127, 272 01 Kladno.
Účinnost reklamačního řádu
Reklamační řád je závazný pro zákazníka a provozovatele. Reklamační řád je vypracován v souladu s českým právním řádem, zejména zák. č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů (občanský zákoník), zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
Reklamující souhlasí s tím, že provozovatel, vede jeho osobní údaje uvedené v reklamačním listě ve své evidenci po dobu pěti let od vyřízení reklamace.
Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.11.2013.
Společnost Ticketware s.r.o. není poskytovatelem platební služby, ale majitelem licence Ticketware pro propojení na platební bránu GoPay. Kontaktní údaje: Ticketware s.r.o. se sídlem Nad pískovnou 1450/5, Krč, 140 00 Praha 4, IČ: 03485285, DIČ: CZ03485285. Informace: help@cinemaware.eu. Výběrem platební metody a kliknutím na tlačítko “Pokračovat” potvrzuji souhlas se všeobecnými obchodními podmínkami zařízení. Společnost Ticketware s.r.o. řeší reklamace plátců kartou v zastoupeni za své klienty (3.strana)
Po potvrzení objednávky má Plátce možnost využít službu bankovního převodu, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje lístky ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti GoPay s.r.o. bankovního převodu nebo Platba kartou.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Zakoupením vstupenek/doplňkového zboží dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
Uživatel nesmí využívat Rezervační a nákupní systém způsobem, který by mohl snížit jeho hodnotu a/nebo poškodit, upravit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci části a/nebo celku Rezervačního a nákupního systému, či infrastruktury Poskytovatele zahrnující jakékoliv pasivní a/nebo aktivní prvky infrastruktury a/nebo síťová zařízení, či servery. Uživatel nesmí zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv část Rezervačního a nákupního systému, nebo se jen pokusit narušit stabilitu, chod nebo data Rezervačního a nákupního systému. Provozovatel nenese zodpovědnost za případné neoprávněné zásahy třetích osob, v důsledku čehož tyto osoby neoprávněně získají přístup k osobním údajům uživatele a/nebo k jeho uživatelskému účtu a/nebo k příslušné databázi poskytovatele tyto údaje použijí, využijí, zneužijí nebo zpřístupní tyto údaje třetím osobám. Jakékoliv výše uvedené činnosti mohou být trestné!
Platba „Twisto“ je poskytována společností Twisto payments a.s., IČO: 01615165, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 19085, se sídlem na adrese Újezd 450/40, Malá Strana, 118 00 Praha 1 na základě Twisto faktury postoupením pohledávky na úhradu platby s prodlouženou splatností společnosti Twisto payments a.s., a to za podmínek uvedených ve „Všeobecných obchodních podmínkách pro zákazníky služby „TWISTO“.
V případě, že Kupující využije službu „Twisto“ zprostředkovanou Prodávajícím a poskytovanou ze strany Twisto payments a.s., je Kupující povinen uhradit platbu (tj. celkovou kupní cenu a náklady na dopravu zboží) do 14 dnů ode dne doručení zboží.
K uzavření kupní smlouvy dojde vyplněním objednávky ze strany Kupujícího, akceptací objednávky ze strany Prodávajícího (písemným potvrzením elektronickou poštou) a úhradou objednaného zboží Kupujícím nebo využitím služby „Twisto“.
Kupující souhlasí s tím, že vybráním služby Twisto v nákupním košíku Obchodníka a po následném schválení platby Twistem,akceptuje „Všeobecné obchodní podmínky pro zákazníky služby „TWISTO“.
Zkontrolujte si, prosím, zadanou e-mailovou adresu. Na zadaný e-mail mohou být zaslány objednané a uhrazené vstupenky nebo e-mailová zpráva potřebná k vyzvednutí vstupenek v pokladně provozovny. Na nesprávné zadaný e-mail nelze uplatňovat reklamaci a ani vyžadovat navrácení uhrazené částky za vstupenky.